Contra la devolución:

aportes de los conceptos de implicación y diálogo para las investigaciones antropológicas en contextos de gestión educativa Padawer, Ana

Authors

  • Ana Padawer Universidad de Buenos Aires, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Antropología Social. Buenos Aires; Argentina

DOI:

https://doi.org/10.35305/revista.v0i16.139

Keywords:

Methodology, implication, dialogue, reserch, State

Abstract

This article presents a methodological reflection about ethnography's relevance for research in educational public policies in Argentine. Particularly, it considers the usefulness of a deep discussion about subject's implication with the object of knowledge, topic that is usually analyzed in academic contexts, but is frequently relegated in research when it is conduced into State offices.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2020-03-24

How to Cite

Padawer, A. (2020). Contra la devolución:: aportes de los conceptos de implicación y diálogo para las investigaciones antropológicas en contextos de gestión educativa Padawer, Ana. Papeles De Trabajo. Centro De Estudios Interdisciplinarios En Etnolingüística Y Antropología Socio-Cultural, (16), 1–12. https://doi.org/10.35305/revista.v0i16.139

Issue

Section

Artículos